Odpowiedzi

2010-03-24T19:23:22+01:00
Wydaje mi się , że kochanie polega na wzajemności .
Jeżeli nasze uczucie nie zostanie odwzajemnione ... co się wówczas dzieje ?
Zwykle obojętniemy , w najgorszych wypadkach zamieniamy uczucie miłości na nienawiść , żal , zgorzknienie .
Jeżeli ja lubię ciebie a ty odwzajemnisz moje uczucia - wszystko jest cacy - niestety jeśli ty moich uczuć nie odwzajemnisz ... mamy schody !
Sądzę , że powinniśmy być niezwykle ostrożni wobec emocji i uczuć ponieważ one błyskawicznie potrafią zmieniać swe wektory . A najgorsze jest to , że ZAWSZE - wydaje się nam , że nasze emocje , uczucia są absolutnie słuszne , uprawnione , sprawiedliwe i wartościowe .
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:28:58+01:00
Kocha to znaczy że dryga osoba odwzajemni te uczucia,że będzie chciała tego samego co Ty będzie Cię kochac myslec o Tobie tęsknic.To znaczy kocha kogoś .
A kochac sie w kimś to znaczy ze ten ktoś nie czuje tego co Ty do niego nie odwzajemnia uczuc.
1 3 1