Odpowiecie mi na te pytania?

-Mapa prezentująca w sposób ogólny środowisko geograficzne , np. państwa czy kontynentu.
-Umowny znak graficzny na mapie lub planie
-Linia na mapie łącząca punkty o takiej samej wysokości nad poziomem morza
-Objaśnienie umownych znaków użytych na mapie lub planie
-polega na uproszczeniu treści mapy
-Kartograficzna na mapie
-Mapa wykonana w dużej skali, np. 1:10 000
-Jedna z metod przedstawiania Rzeźby terenu na mapach, Polegająca na wypełnianiu powierzchni między poziomicami kolorami dobranymi według określonej skali barw

dzięki z góry:)))))))))))

3

Odpowiedzi

2009-10-29T15:48:47+01:00
1)nie wiem
2)sygnatura
3)poziomica
4)legenda
5)generalizacja mapy (chyba)
6)siatka
7)nie wiem
8)metoda izolinii
2009-10-29T15:49:40+01:00
1. Mapa ogólnogeograficzna
2. Sygnatury
3. Izolinia
4. Generalizacja
5. Siatka kartograficzna
6. Mapa kontynentalna(chyba, tak mi sie wydaje:))
7. Metoda zasięgu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T15:49:47+01:00
1.Mapa ogólnogeograficzna
2.Sygnatura
3.Poziomica
4.Legenda
5.Generalizacja
6.Siatka
7.Mapa topograficzna
8.Metoda izolinii