Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:34:12+01:00
Zad.1
26,4-(6,5+6,5)=26,4-13=13,4cm
13,4:2=6,7cm
P=6,7*6,5=43,55cm²

zad.2
11/8=1,375
5,15=5calych i 3/20
2010-03-24T19:37:19+01:00
Oblicz pole prostokąta, którego obwód jest równy 26.4cm , a jeden z boków ma długość 6.5cm
26,4: 2= 13,2
13,2- 6,5=6,7
6,7 x 6,5=43,55cm/kw/

i
zamień na ułamek dziesiętny 11/8 <- (to ułamek) i na zwykły 5,15

11/8=1 3/8=1,375
5,15= 515/100= 103/20