Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:36:18+01:00
3,5m³= 3 500dm³=3 500 000cm³

0,47g/cm³ * 3 500 000cm³= 1 645 000 g(cm³ się skracają)

1645000g: 1000= 1645kg
odp.
Drewno do wzniesiaenia tego budynku wazy 1645kg.
2010-03-24T19:43:20+01:00
1cm=0,01m
1cm³=0,000001m³
0,47g=0,00047kg
0,00047kg/0,000001m³ /*1000000
470kg/m³

470kg/m³*3,5m³=1645kg

Drewno waży 1645.

//Wiem, że trochę zagmatwane z jednostkami ;/