Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T15:57:04+01:00
1. Monitor
2. Płyta główna
3. Procesor
4. Gniazda kontrolerów dysków twardych (ATA)
5. Kości pamięci operacyjnej (RAM)
6. Karty rozszerzeń
7. Zasilacz
8. Napęd optyczny (CD/DVD)
9. Dysk twardy (HDD)
10. Klawiatura
11. Mysz

Procesor - urzadzenie potrafiące pobierać dane z pamięci, interpretować je i wykonywać jako rozkazy. Wykonuje on bardzo szybko ciąg prostych operacji (rozkazów) wybranych ze zbioru operacji podstawowych określonych zazwyczaj przez producenta procesora jako lista rozkazów procesora.

Płyta głowna - najważniejsza płyta drukowana urządzenia elektronicznego, na której montuje się najważniejsze elementy urządzenia, umożliwiająca komunikację wszystkim pozostałym komponentom i modułom.
W komputerze na płycie głównej znajdują się procesor/y, pamięć operacyjna lub gniazda do zainstalowania tych urządzeń oraz gniazda do zainstalowania dodatkowych płyt zwanych kartami rozszerzającymi (np. PCI), urządzeń składujących (dyski twarde, napędy optyczne itp.) i zasilacza

Monitor - urządzenie wyjściowe, podłączone do komputera będące źródłem światła, wyświetlające na własnym ekranie obraz oglądany z drugiej strony przez oglądającego

Zasilacz - rządzenie, które służy do przetwarzania napięcia zmiennego dostarczanego z sieci energetycznej (100-127V w Ameryce Północnej, części Ameryki Południowej, Japonii i Tajwanie, 220-240V w pozostałej części świata) na niskie napięcia stałe, niezbędne do pracy pozostałych komponentów komputera.
6 5 6
2009-10-29T17:20:56+01:00
-Monitor
-Płyta główna
-Procesor
-Gniazda kontrolerów dysków twardych
-Kości pamięci operacyjnej
-Karty rozszerzeń
-Zasilacz
-Napęd optyczny
-Dysk twardy
-Klawiatura
-Mysz

Monitor - urządzenie wyjściowe, podłączone do komputera
Zasilacz - rządzenie, które służy do przetwarzania napięcia zmiennego dostarczanego z sieci energetycznej
Procesor - urzadzenie potrafiące pobierać dane z pamięci, interpretować je i wykonywać jako rozkazy
Płyta głowna - najważniejsza płyta drukowana urządzenia elektronicznego, na której montuje się najważniejsze elementy urządzenia, umożliwiająca komunikację wszystkim pozostałym komponentom i modułom.
4 2 4
2009-10-29T17:44:29+01:00
* 1. Monitor
* 2. Płyta główna
* 3. Procesor
* 4. Gniazda kontrolerów dysków twardych (ATA)
* 5. Kości pamięci operacyjnej (RAM)
* 6. Karty rozszerzeń
* 7. Zasilacz
* 8. Napęd optyczny (CD/DVD)
* 9. Dysk twardy (HDD)
* 10. Klawiatura
* 11. Mysz
3 1 3