Odpowiedzi

2010-03-24T19:27:48+01:00
Wpisz w internecie moze ci sie wyswietli i zmienisz troche.. ;d
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:29:37+01:00
Gdy zobaczysz złego psa
sprawdź czy właściciela ma
jeśli nie ma
nie uciekaj
stój spokojnie
cicho czekaj.

Udawaj drzewo
to dobra zasada
najpierw udawaj boksera
pięści
pod brodę schowaj
głowę opuść i spokój zachowaj.

Patrz w dół, nie patrz mu w oczy
bo cię ten piesek bardzo zaskoczy.

Jeśli pies chce na ciebie skoczyć udawaj żółwia,
przyklęknij, połóż ciało na trawie,
głowę opuść w dół ciekawie
ręce połóż na karku i zasłoń uszy
wtedy pies cię już nie ruszy.

A gdy pies ucieknie,
idź spokojnie spacerkiem.

Pamiętaj!!!
Nie udawaj ważniaka
bo będzie wielka draka
4 4 4
2010-03-24T19:42:40+01:00
Mijam co dzień mnóstwo dróg,
A na drogach straszny ruch!
Czasem auto to mój wróg,
Ale często super druh.

Przejść dla pieszych jest bez liku,
Lecz nie zawsze tam przechodzę.
Kierowca robi mnóstwo krzyku
Bo pod koła wprost mu wchodzę.

A na drogach są zasady,
Których łamać nam nie wolno!
Raz hamulec nie da rady
Pod auto wpadnę na pewno!
5 3 5