Proszę odpowiedzieć mi na te pytania (proszę !!! ) :
1.W jaki sposób Stary Testament zapowiadał przyjście Mesjasza?
2.Co to jest Pascha Chrystusa?
3.W jaki sposób Chrystus dokończył Stary Testament?
4.Dlaczego bez Zmartwychwstania Nowy Testament byłby nie dokończony?
5.W jaki sposób Chrystus,który zmartwychwstał i żyje wśród nas może pomagać młodzieży ?

2

Odpowiedzi

2010-03-24T19:35:22+01:00
2.Jest to najważniejsze wydarzenie w roku liturgicznym katolików, którego istotą jest celebracja Męki, Śmierci i Zmartwychwstania Chrystusa. Rozpoczyna się wieczorną Mszą w Wielki Czwartek (Msza Wieczerzy Pańskiej), kończy zaś drugimi nieszporami po południu Niedzieli Wielkanocnej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:42:46+01:00
1.Przyjście Mesjasza było zapowiedziane w proroctwach Daniela.
2.Według mnie jest to męka Chrystusa podczas Drogi krzyżowej
3.Jezus Chrystus dokończył Dzieła Pojednania i odszedł do Swego Ojca. Przedtem jednak dał Swym uczniom obietnicę zesłania Ducha Świętego
4.przykro mi ale tego naprawdę nie wiem
5.nie jestem pewien ale myślę że On dodaje nam wiary i pomaga w trudnych sytuacjach