To bardziej z Wf zadanie.
Napisz referat, w którym znajdzie sie 25 ćwiczeń rozgrzewajacych przed gra w pilke siatkowa opisanych jak je wykonać. w parach lub w trojkach.
np:
Dwie osoby ustawiaja sie na przeciwko siebie. Odbijaja do siebie pilke dolnym sposobem.
itd.
Prosze!! mam to na wtorek!
dziękuję..!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:14:35+01:00
A) 2 osoby stają naprzeciwko siebie i jeśli osoba odbije to kuca i dotyka parkietu i tak każdy.

b) 2 osoby stają na przeciwko i siebie i jak odbijesz to klaszczesz w dłonie

c) ustawiamy się na linii końcowej pola do gry i biegniemy przodem do linii środkowej (pod siatką ;p) i wracamy tyłem do tej samej linii końcowej

d) jedna osoba stoi na rozegraniu i podaje drugiej, która musi zaatakować

e) 2 osoby stoją po jednej stronie siatki i przyjmują zagrywkę od trzeciej osoby, która serwuje z pola przeciwnego

f) jedna osoba kładzie sie na brzuchu, a druga stoi i podaje jej piłkę i ta osoba co leży odbija ją górą

g) jedna osoba leży i odbija piłkę raz leżąc na plecach a raz na brzuchu ( górnym sposobem) no a druga podaje jej tą piłkę

h) wyciągamy rękę prosto do przodu (dłoń wyprostowana jakbyś chciała przybić piątkę) i drugą dłonią ciągniemy palce ku klatce piersiowej- to każdy osobno

i) łapiemy się za kolana i kręcimy nimi w jedną i drugą stronę oraz na zewnątrz i do wewnątrz -każdy osobno

więcej nie pamiętam ;/
2009-10-29T16:49:03+01:00
Zadanie do wykonania w parach ;;
stajecie po obu stornach siatki i krokiem odstawno do stawnym wykonujecie blok do drugiego konca siatki.

tez na przeciwko siatki tylko ze na przeminnie wykonujecie blok z atakiem do ataku cofamy sie na linie 3 m

robicie blok cofacie sie na linie 3 metra dotykacie palcami lini przebiegacie na druga strone dotykacie lini 3 metra skaczecie do bloku i tak w kolko..

jedna osoba staje przodem do siatki druga po drugiej stronie .. rzuca pilke tak by osoba stojaca za siatka pod nia przeszla i odbila ja sposobem dolnym

odbicia sposobem gornym okolo 10 min

odbicia dolem

polaczenie odbic

odbianie z dodaniem plasu .

odbijanie sposobem gornym ale kazda osoba musi przynajmiej raz przyjac pilke nad siebie i dopiero oddac ;d

serwowanie

odbicia gora za kazdym razem jak oddajemy pilke to robimy przysiad

odbijanie w ten sposob ze pilke przyjmujemy dolem nad siebie a do partnera oddajemy gora

odbijanie sposobem dolnym ale zanim odbije osoba druga z pary pilka musi odbic sie od ziemi

w ten sam sposob co powyzej mozna zrobic odbicia sposobem gornym

ustawiamy sie na ataku jest osoba wystawiajaca i atakujemy


jak narazie wiecej nie pamietam ;d