Odpowiedzi

2010-03-24T19:35:33+01:00
Moim zdaniem książka za 100 lat będzie poniszczona, ponieważ kartki będa się kruszyły i już nie będzie można jej przeczytać. Tą książkę będzie wtedy można oddać do muzeum lub jako pamiątkę w domu trzymać.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:35:51+01:00
Książka za 100 lat będzie kródka gdzyż ludzią nie będzie się chciało jej czytać, poza tym będzie o tym jak ludzie żyli w XXI w. jak oni spbe radzili z życiem itp.
3 1 3