Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:33:28+01:00
-prawo producenta do bazy danych,
-prawo hodowcy do odmiany rośliny,
- prawo zwalczania nieuczciwej konkurencji
licze na naj ;)
2010-03-24T19:48:20+01:00
Akty prawne Sui Generis
- rezolucje
- środki
- memoranda
- komunikaty
- programy
- plany
- konkluzje
- projekty

Prawa Sui Generis

prawa autorskie
prawo znaków towarowych
prawo do bazy danych
prawo IT
prawo komputerowe
prawo patentowe