Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:41:25+01:00
Skłądniki
1.Szczypta Lenistwa
2. 2 razy dziennie szklanka uśmiechu
3. Bukiecik kwiatków,obowiązkowo o słodkiej woni.
4. 2 l dobrej zabawy
5. Łyżeczka dobrych manier połączona z uśmiechaniem sie do wszytskich.
6. Odrobinkę czegoś słodkiego ( do wyboru)
wszystkie składniki razem wymieszać.
SMACZNEGO!:)
3 5 3
2010-03-24T19:51:53+01:00
Wstać wcześnie rano. Poleżeć chwile . na śniadanie wlaś sobie do szklani dofej zabawy Wyjżeć przez okno i pomażyć o wiośnie . Myśleć cały czas aż nadejzie( nie przestawać )
poczęstować kolegów , koleżanek leniwymi łakociami
smacznego
Nie jestem pewien czy dobrze
1 4 1