Odpowiedzi

2010-03-24T19:47:50+01:00
7.
4m=40dm
8m=80dm
8mm=0,08dm
40*80*0,08=256dm³
256:10≈26
trzeba wlać 16 wiader
8.
18*1/20=0,9dag
9.
28*2=52
Pp=28*52
Pp=1456m²
1456*1/4=364m²
1ar=100m²
364=3,64ar
Na pasiekę przeznaczono 3,64 ary
10.
540:[7,2*(4+1)]=540:36=15
Miodu starczy im na 15 dni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:13:06+01:00
7.4m=40dm=400cm
8m=80dm=800cm
8mm=0,08dm=0,008m
40*80*0,08=256dm³
256:10≈26
Odp. Trzeba wlać 26 wiader
8. 18*1/20=0,9dag
9. 28*2=52
Pp=28*52
Pp=1456m²
1456*1/4=364m²
1ar=100m²
364=3,64ar
Odp. Na pasiekę przeznaczono 3,64 ary
10. 540:[7,2*(4+1)]=540:36=15
Odp. Miodu starczy im na 15 dni