Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:46:25+01:00
Obrzydłówek, ponieważ autor chciał paoazać odbiorcą jak wyglądało, i w jakim stanie było to miasto. Jest to pewnego rodzaju kontaminacja słów obrzydliwe miasteczko. Zresztą każy opis tego miejsca wskazywał na to.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T20:00:44+01:00
Obrzydłówek, ponieważ to miasto było zacofane, obrzydliwe dla tego, kto po raz pierwszy przyjechał do tego miasta.
1 3 1