Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T15:56:47+01:00
Powód jest taki, że rodzice albo nie dają rady się zająć dzieckiem (wina dziecka-rozbójnik) albo po prostu np. gdy rodzice nadużywają alkoholu, bija dziecko.
2009-10-29T15:57:10+01:00
Jednym z głównym powodów mieszkania w domu dziecka przesz dzici jest zaniedbanie ich przez rodziców za czym kryje się np. alkoholizm i bicie dzieci.
Występuje wiele przypadków, że dzici trafiają do domów dziecka, chociażby takie, że rodziców nie stać na utrzymanie ich. Kolejnym powodem jest pozostawienie dziecka zaraz po urodzeniu przez niepełnoletnią, niedojrzałą matkę
2009-10-29T16:36:11+01:00
Powodow jest bardzo duzo w zwiazku z tym, ze dziecko jest bezdomne czyli mieszka w domu dziecka.
Zdarza sie to gdy nie ma miejsca zamieszkania, ktos jest pozbawiony srodkow do zycia poprzez wyniku rozpadu wiezi czy nawet alkoholizm.