Podkreśl nazwy tych pierwiastków i związków chemicznych, które w temperaturze pokojowej występują w stałym stanie skupienia :

woda, żelazo, ołów, dwutlenek węgla, siarka, węgiel, tlen, potas, metan, złoto, ozon, sód, rtęc.

Daje naj. ;p
Proszę o szybką odpowiedź. ;DD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:42:17+01:00
Żelazo, ołów, siarka, węgiel, potas, złoto, sód
5 3 5
2010-03-24T19:47:15+01:00
Żelazo, ołów, siarka, węgiel,potas, złoto,sód
4 3 4