Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:02:02+01:00
Droga Julio!
Chciałabym opowiedzieć Ci o mojej dalekiej podróży do Paryżu.właśnie z niej wracam i jestem w samolocie.
Na początek opowiem Ci o wycieczce
na wieże Eifla.Gdy dotarliśmy na miejsce zobaczyłam tą wieże.Była taka wielka i wysoka.Zrobiłam parę zdjęć.Było tam super.Poznałam też pieknego Paryżanina i chyba się w nim zabujałam od pierwszego wejżenia(hehe).Wysłałam Ci piękną wizytówkę i kupiłam Ci prezent.
Mam nadzieję, że Ci się spodoba.
Jestem bardzo zadowolona z tej wycieczki.Pozdrawiam Cię i całuję gorąco.

Wiktoria

Proszę;*
2009-10-29T16:23:55+01:00
Wreszcie wracam! Nie mogę doczekać się zobaczyć rodziców, dom, a najbardziej znajomych ze szkoły.Podróż bardzo mi się podobała. Zwiedziłam wiele miejsc.Zobaczyłam kangury,wielbłądy i piękne błękitne morze jak ze snu.Zobaczyłam wieżę Eiffla.Wspinałam się na największe góry świata.Zjadłam chyba wszystkie rodzaje lodów świata.Ale i tak cieszę się, ze znów do was wracam.Morze całą klasą wybierzemy się w taką podróż. Ciekawe czy uda wam się wspiąć na największą górę świata, a może razem popływamy w morzu ?