1.jednokomórkowe organizmy podobne do zwierząt.
na 12 liter
2.orangelle ruchu pantofelka.
na 6 liter.
3. glon i grzyb w jednym ciele.
na 6 liter
4. nitkowate komórki grzyba.
na 8 liter
5. umożliwia ruch eugenie zielonej
na 3 litery
6.zbudowany z materiału genetycznego i kapsydu.
na 5 liter
7.w tej organelli znajduje sie chlorofil
na 11 liter
8.zróżnicowane samożywne organizmy wodne
na 5 liter

2

Odpowiedzi

2009-10-29T16:03:51+01:00
Odpowiedzi :
1. PIERWOTNIAKI
2.RZĘSKI
3. POROST
4. STRZĘPKI
5. WIC
6. WIRUS
7. CHLOROPLAST
8. GLONY

mam nadzieję, że pomogłam ;)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:04:02+01:00
1. PIERWOTNIAKI
2. RZĘSKI
3. PLECHY
4. STRZĘPKI
5. WIĆ
6. WIRUS
7. CHLOROPLAST
8. GLONY

Pozdrawiam, to są prawidłowe odpowiedzi ;)).
1 2 1