Odpowiedzi

2010-03-24T19:50:06+01:00
Wzbogacamy swoja wiedze poprzez rozne filmy ...

oraz poznajemy nowych ludzi w kinach mozemy poszerzac swoje horyznoty razem ze znajomymi.. Mysle ze kazdy Polak powinien chodzic do kina bo mamy swietne filmy a przez to sie jeszcze relaksujemy.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:52:05+01:00
Rozwijanie kultury osobistej- możemy zobaczyć jak ludzie zachowują się w rożnych sytuacjach
możemy wypocząć po ciężkim dniu- w kinie możemy się odprężyć i zrelaksować a przy okazji obejrzeć dobry film
26 3 26
2010-03-24T19:58:25+01:00
1) często po wyjściu z kina zastanawiamy się nad fabuł filmu , co oznacza że kino nie tylko bawi ale i uczy.
2) jest łatwiejsze do przyswojenia 3)jest to zapewne fajniejsze od siedzenia w domu ponieważ kino ma lepsze efekty dźwiękowe i wizualne. ;)
14 4 14