Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:05:46+01:00
Król Lew: (podaję Ci piosenki wykonawców a nie polskie z bajki)
Elton John - Can you Feel the love tonight
Hans Zimmer - I Just Can't Wait to be King

Pocahontas:
Kolorowy wiatr - Edyta Górniak

Kubuś Puchatek:
Carly Simon - With A Few Good Friends

Anastazja:
Richard Marx & Donna Lewis: At the beginning

Jak coś znajdę to dopiszę :)
2010-03-24T20:12:30+01:00
Pocahontas - kolorowy wiatr
pszczółka maja - kółko graniaste
pszczółka maja - co się stało z pszczółką mają
król lew - hakuna matata
król lew - krąg życia
2010-03-24T20:51:05+01:00
jeśli chodzi o bezpośrednie tytuły to masz - http://chomikuj.pl/MARIONOWY13/Muzyka/PIOSENKI+Z+KRESK*c3*93WEK