Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:56:33+01:00
Podmiot Gramatyczny:
Mały,Kolorowy balonik wznióśł się wysoko w powietrze. (Podmiot:balonik)
Podmiot domyślny:
Usłyszałem wczoraj tę smutną wiadomość (podmiot: (ja)
Podmiot szeregowy:
Krysia,Zdzisiu i Marysia poszli na spacer do parku(podmiot: Krysia Zdzis Marysia
Podmiot Zbiorowy:
Klasa 1 D sprawia wiele kłopotów wychowawczych. (Podmiot: Klasa)
Podmiot Logiczny:
Wczoraj w naszym samochodzie zabrakło benzyny.
Podmiot logiczny -benzyny (w dopelniaczu)
1 5 1
2010-03-24T19:56:34+01:00
Gramatyczny
Kuba świetnie gra w nogę
logiczny
Michała nie było w szkole
szeregowy
w parku zakwitły tulipany
domyślny
postoję
wyrażone frazeologizmem
róże pięknie wyglądają w wazonie
zdanie bezpodmiotowe
spowodowano wypadek

chyba tak to ma być,ale nie wiem na 100%