Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:57:05+01:00
Zapinaj zawsze pasy bezpieczeństwa,
uchronią cię one od niebezpieczeństwa.
Potrzebne są bardzo,
dlatego używaj ich.

Wypadki się zdarzają,
ale po co ryzykować.
Zawsze, gdy wejdziesz do samochodu
zapnij je bez zastanowienia.
7 4 7
2010-03-24T19:58:52+01:00
Nie wiem czy Ci się spodobaja , ale mogę spróbować ;)

- Tylko same asy zapinają pasy :P
-Zanim ruszysz w lasy , szybko zapnij pasy ;)

nie no wiem , że głupie , ale jakbyś nic nie wymyśliła to w ostatezności mogą być .. :P
7 4 7
2010-03-24T20:00:08+01:00
1.Pasy najlepsze bezpieczeństwa zawiasy
2.sory ale nie mam już pomysłu sorki
5 3 5