Jest takie zdanie:
I'd prefer .... if you don't mind.
a) sitting down b) to sit down c)sit down
No i teraz nie wiem, bo z jednej strony to chyba jest second conditional czyli odp. c) a z drugiej w formie would + prefer powinno być z 'to' czyli odp. b ? A wy co sądzicie?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:56:09+01:00
Jak dla mnie to odpowiedź b) bo "to" raczej zawsze występuje z prefer
2010-03-24T19:56:25+01:00
Moim zdaniem to :
I'd prefer to sit down if you don't mind.
2010-03-24T19:57:35+01:00
Odpowiedź b
(miałam to dzisiaj na lekcji :)