Odpowiedzi

2010-03-24T19:56:25+01:00
2m × 90cm × 80 cm = 2m × 0,9m × 0,8m = 1,44 m³
1,44 m³ = 1440 l

1440 l × ¾ = 1440 l × 0,75 = 1080 l

Odp. Karolina nalała 1080 litrów do wanny.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:03:46+01:00
90 cm= 0,9m
80 cm= 0,8m

2m x 0,9m x 0,8m = 1,44 m³ = 1440 l


1440 l × ¾ = 1440 l × 0,75 = 1080 l

Odp: Karolina nalała 1080 litrów do wanny.
2 4 2
2010-03-24T20:13:10+01:00
V=a*b*H

2m=200cm

200cm*90cm*80cm=20*9*8=1440cm3= ( zera skracamy )
=144dm3 ( litrow )


1litr=1dm3 ( decymetr )
1dm=10cm
2 5 2