Dobierz do podanych ciagów skojarzeń wyrazy rodzaju męskiego zakończone na -arz, -erz.
czas, data, kartki, dni-
porcelana, naczynie, jedzenie, koło-
ssak, ochrona, lot, noc, słuch, jaskinia-
szyja, koszula, krawat, muszka, płaszcz-
powietrze, skwar, chłód, ulga, wachlowanie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:59:28+01:00
Czas, data, kartki, dni- kalendarz
porcelana, naczynie, jedzenie, koło- talerz
ssak, ochrona, lot, noc, słuch, jaskinia- nietoperz
szyja, koszula, krawat, muszka, płaszcz- kołnierz
powietrze, skwar, chłód, ulga, wachlowanie- wachlarz
2010-03-24T20:01:47+01:00
1 kalendarz
2 talerz
3 nietoperz
4 kołnierz
5 wachlarz
2010-03-24T20:03:01+01:00
Kalendarz
noże być firma prod. porcelanę chodzierz
nietoperz
wachlarz