Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:01:49+01:00
-Córka Zycha ze zgorzelic
-ulubienica opata z Tulczy

-piękna, urodziwa, wysmukła postać
-szerokie ramiona, twarz rumiana, usta czerwone, oczy modre, włosy długie ciemne splecione w warkocz

-dobra gospodyni
-jeździ konno
-potrafi polować, władac bronią
-unie gotować i zna się na lekach, ziołach

-odważna, smiała, chytra, sprytna, dzielna
-zabiła niedźwiedzia
-nie boi się natretnych zalotników

-dobre serce
-opiekowała się młodym Maćkiem
-zywa i energiczna dziewczyna
2010-03-24T20:06:28+01:00
15 letnia dziewczyna-wysmukła postawa i szerokie ramiona,piersi jak ze skaly wykute i czerwone usta,mądre oczki bystro patrzące,Rozpierala ja energia - z ksiazki Krzyzacy