Odpowiedzi

2010-03-24T20:02:19+01:00
Kwasy to związki chemiczne które pod wpływem dysocjacji rozpadają sie na kationy wodoru i anionoy reszty kwasowej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:04:15+01:00
Kwasy są to związki, których cząsteczki zbudowane są z atomów wodoru i reszty kwasowej. dzielimy je na tlenowe np. H2SO4- kwas siarkowy (VI) i beztlenowe np. H2S kwas siarkowodorowy

liczę na najj... i 5 gwazdek..