Odpowiedzi

2009-10-29T16:06:12+01:00
Wrócić z tarczą lub na tarczy oznacza to, że nie można się poddać. Można wygrać wojnę lub w niej zginąć.
59 3 59
Wrócić z tarczą czyli z czymś wygranym coś ludzią się udało
są górą.A na tarczy to coś im się źle powiodło
nie po ich myśli.
wielkie dzięki potrzebowałem tego :P :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:06:13+01:00
Kiedy wojownik uciekał z pola bitwy, odrzucał tarczę by móc szybciej biec, tak więc z tarczą wracali jedynie zwycięzcy,a na tarczy przegrani. Inaczej mówiąc wrócić z tarczą -> zwyciężyć, wrócić na tarczy -> przegrać. Jest to związane ze Spartanami. Nie mogli oni uciec.

Pozdrawiam :))
52 3 52
2009-10-29T16:42:41+01:00
Wrócić z tarczą czyli z czymś wygranym coś ludzią się udało
są górą.A na tarczy to coś im się źle powiodło
nie po ich myśli.
33 3 33
Wrócić z tarczą czyli z czymś wygranym coś ludzią się udało
są górą.A na tarczy to coś im się źle powiodło
nie po ich myśli