Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:15:06+01:00
Mars, 24.03.2010r.

Drodzy Ziemianie!

Wasze zachowanie wprawia nas, Stworzenia Niebieskie , w niesłychany zachwyt!
Jesteśmy na prawdę pod wielkim wrażeniem co do rozwoju waszej techniki. Macie bardzo śmieszne przyrządy do porozumiewania się. Bardzo nas ciekawi tzw. komórka. Jak to działa? Możecie się przez nią porozumiewać na niewarygodnie duże odległości! Moglibyście nam taką skonstruować? Zdarza nam się obserwować Waszą planetę. Ciągle dokąś zmierzacie, zawsze macie jakiś cel. Jesteście bardzo zorganizowani. Musimy zacząć brać z Was przykład. Ciekawe czy kiedyś się spotkamy? Jeśli istniałaby taka możliwość, bylibyśmy bardzo szczęśliwi.

Pozdrawiamy- Niebieskie Stworzenia


Proszę o najlepszą ;)
1 4 1
2010-03-24T20:15:27+01:00
Szanowni ufo
pozdrawiamy was i pragniemy abyście odwiedzili nasza planetę ziemie,dlatego tez postaramy sie po krótce przedstawić nasze życie i zachowanie.
jesteśmy bardzo zabiegani,ciągle pracując co później objawia sie okropnym zmęczeniem.
Jedynie dzieci sa tu bardziej energiczne i maja więcej czasu na spotkania towarzyskie lecz i to sie zmienia gdyz teraz i młodzi sa zmęczenie ciągłym siedzeniem na komputerach,od czego nie potrafimy ich odciągnąć.
nawet pomimo tego kiedy sie zmobilizujemy jesteśmy bardzo aktywnie nie tylko w pracy i na komputerze ale i w każdej innej dziedzinie naszego życia.
uwielbiamy nakręcać a potem oglądać przeróżne filmy takie do śmiechu ale i tez do płaczu.
Jesteśmy bardzo kreatywni co objawia sie coraz to lepszymi działaniami techniki.
ogólnie to jesteśmy bardzo mądrymi istotami i dlatego pragniemy pogłębiać nasz wiedzę jak i tez stosunki miedzy ludzie.
Mamy nadzieję że skorzystacie z naszego zaproszenia w jak najbliższym czasie

pozdrawiamy Ziemianie
1 5 1