Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:10:11+01:00
Drogi Soboto!
Na początku pozdraiwaam cię bardzo serdecznie.
Chciałabym w tym liście zwrócic uwagę na twoje pioenki. Są one bardzo cikawe i fajne. Niesty w niekórych momentach nie rozumiem o co w nich chodzi. Rozumiem ze ważne jest przesłanie tej piosenki, ale czy niemogłobyc ono bardziej zrozumiane dla młodziezy polskiej.Chciałabym Cię również prosić o napisanie piosenki z ławym tekstem do zrozumienia dla dizisejszej młodzieży.
Mam nadzieję ze zrozumiesz o co mi chodzi>

Kasiaaaa


sobota to taki wokalitaaaa
1 5 1
2010-03-24T20:11:02+01:00
Droga........! (w miejsce kropek wpisz nazwe jakiejs piosenkarki)
Bardzo lubie twoje utwory. Codziennie slucham ich po kilka razy dziennie. Nie wyobrazam sobie dnia bez przesluchania chocby jednej z twoich piosenek.
Jednak ostatnio zauwazylem ze zaczelas spiewac po angielsku. Musze przyznac ze znacznie bardziej podobalo mi sie gdy spiewalas po polsku. Moglem wtedy zrozumiec tekst, wczuc sie. Teraz jest zupelnie inaczej. MImo ze dalej bardzo lubie twoje kompozycje to teraz trudniej mi je zrozumiec.
Mam nadzieje, ze wkrotce zmienisz jezyk w ktorym spiewasz i psizesz teksty. Mysle ze wielu twoim fanom by sie to spodobalo.
Pozdrawiam!
......(twoje imie)


Napisalam to w r. meskim