Odpowiedzi

2009-10-29T16:13:35+01:00
Apetyczna twarz-ładna,nieskazitelna
sarkastyczny usmieszek-zbójnicki usmieszek,ktory ma coś do zaplanowania,badz usmiech kpiący z kogoś lub czegos.
krogulczy nos-nos podobny do nosa kruka. Zakrzywiony,posępny i długi
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:15:10+01:00
Krogulczy nos-nos podobny do nosa kruka. Zakrzywiony,posępny i długi
Sarkastyczny uśmiech - uśmiech szyderczy, kpiący, złośliwy.
ascetyczna twarz- twarz bez wyrazu
64 3 64