Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:20:06+01:00
Włókna znajduja zastosowanie w m.in. :

- laminatach
- tworzywach sztuchnych
- niciach
- linach
- przemyśle włókienniczo-odzieżowym
- rolnictwie
- przetworstwie tworzyw sztucznych
- biotechnologi
- przemysle celulozowo-papierniczym
- medycynie
22 3 22
2010-03-24T20:22:31+01:00
ZASTOSOWANIE:
- liny włókienne
+ skręcane
+ plecione
+ zwykłe
+ nylonowe
+poliestrowe
+poliamidowe
+
- jedwab
- laminaty
- nici
- tworzywa zbrojone
- rolnictwo
- medycyna
- wyroby papiernicze
12 3 12