Odpowiedzi

2010-03-24T20:11:22+01:00
Romans to jeden z gatunków literackich. Jest to dłuższy utwór narracyjny, pisany prozą lub wierszem, najczęściej jednowątkowy, obfitujący w zawikłania sytuacyjne, intrygi, nieprawdopodobne wydarzenia i zbiegi okoliczności. Tematyka najczęściej ma charakter awanturniczo-miłosny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:11:54+01:00
Romans to jest to np jak mam zone i zdradzam ją z inną to to jest romans
2010-03-24T20:14:35+01:00
Romans – gatunek powieści popularnej w XIX w.,w której przeważał zwykle wątek miłosny: dziś tylko o lekkiej, lichej powieści opartej na wątku miłosnym.
Romans-przygoda miłosna, miłostka