Wyobraź sobie ze widzisz przed sobą osobę niewierzącą. Spróbuj ją przekonać że Jezus powinien być jej panem i zbawicielem. Nie zapomnij użyć tekstów religijnych.


Proszę o pomoc, takie zadanie zadał nam ksiądz wiec sie nie dziwic :P... Chciałbym aby było to zrobione dziś (chodzi mi o odp zeby dziś była)


Ewentualnie prosze podać pomysł i jakies materiały co moge wykorzystać.

(a i praca prosze aby była na minimum 2 strony z zeszytu... czyli jedną a4... taki wymysł ksiedza)

2

Odpowiedzi

2009-10-29T16:44:51+01:00
Droga osobo z innej wiary!!

Nawet nie wiesz jaki zły czyn popełniasz nie wierząc w Naszego Pana Boga!! Jest to stworzyciel nieba i ziemi. Dzięki niemu my teraz żyjemy, mamy życie. Powinnaś wierzyć w niego.
Dzięki Niemu na świecie są rośliny, zwierzęta i wiele innych ciekawych rzeczy.
To,że chodzimy do kościoła to nie tylko dlatego żeby marnować czas albo chodzimy, bo musimy tylko spotykamy się na niedzielnej eucharystii dlatego,żeby się z nim zobaczyć, podziękować za wszystko co dla nas robi, podziękować za miniony tydzień i poprosić o jak najlepszy na następny.
W niedziele modlimy się także w naszych intencjach. Jeżeli mamy jakiś problem to możemy się do niego zwrócić, a On nam zawsze pomoże.
Na twoim miejscu zmieniłbym(-abym) wiarę. Moja wiara w wierzenie Boga jest najlepsza!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:14:53+01:00
Cześc a to wredny ten ksiadz taką prace zadawać :d ale jakoś pomoge :D


na samym początku chciałabym ci przedstawić jak bardzo ważny w naszej religi jest Jezus.Jest on naszym przewodnikiem ktory wskazuje nam drogę do nieba i pokazuje nam jak bardzo ważna jest nadzieja wiara i modlitwa Dzięki niemu my teraz żyjemy, to on dał nam życieDzięki Niemu na świecie są rośliny, zwierzęta i wiele innych ciekawych rzeczy..Nawet nie wiesz jaki zły czyn popełniasz nie wierząc w Naszego Pana Boga!!Oczywiscie jest to sprawa indywidualna każdego człowieka jednakże chciałbabym cie przekonać do naszej wiary.
nie wierżac z nic jestes zagubiona musisz miec jakiś cel w zyciu tak samo musisz w coś wierzyć musisz dążyć aby trafić do nieba
To,że chodzimy do kościoła to nie tylko dlatego żeby marnować czas albo chodzimy, bo musimy tylko spotykamy się na niedzielnej eucharystii dlatego,żeby się z nim zobaczyć, podziękować za wszystko co dla nas robi, podziękować za miniony tydzień i poprosić o jak najlepszy na następny.
W niedziele modlimy się także w naszych intencjach. Jeżeli mamy jakiś problem to możemy się do niego zwrócić, a On nam zawsze pomoże.
Jeśli zdecydujesz sie przekonac do pana Boga dowiesz sie ze można na niego liczyć że jest dobrze kiedy mozesz w coś tak głębokiego wierzyć.