Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:13:22+01:00
X-suma temperatur w ciągu 13 dni
x:12=3°
x=3°*12
x=36°-suma temperatur w ciągu 12 dni

t-temperatura 13 dnia
(36°+t):13=2°
36°+t=2°*13
36°+t=26°
t=26°-36°
t= -10°
odp.13 dnia zanotowano temperaturę -10°C
1 4 1
2010-03-24T20:17:01+01:00
12 dni:3oC
13 dni:2oC

12 dni*3oC=36oC
13 dni*2oC=26oC
26oC-36oC=-10oC

(o stopnie)

Odpowiedź:Zanotowano -10oC
2010-03-24T20:18:55+01:00
X - suma temperatur z pierwszych 12 dni
x/12 = 3 |*12
x=36

y-temp. trzynastego dnia

(x+y) / 13 = 2
x+y = 26
36+y=26
y=-10
Odp. Trzynatsego dia temp wynosiła i 10 stopni :)