Odpowiedzi

2010-03-24T20:16:01+01:00
Moim zdaniem nie jest to możliwe, ponieważ osiągnięta temperatura zera bezwzględnego -273,15 jest najniższą jaką udało się do tej pory uzyskać i to z wielkim trudem.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:23:31+01:00
Zero bezwzględne to temperatura (-273,15°C).
Jest to teoretycznie najniższa temperatura, gdyż cząsteczki przestają wówczas drgać.
Nieważne więc, że jest -273°C czy -350°C, bo i tak to się niczym nie różni. Dlatego też w żaden sposób nie można sprawdzić ile wynosiła naprawdę, bo każdy termometr zacznie wskazywać tyle samo stopni, gdy temperatur jest mniejsza od -273°C.
Praktycznie jest możliwe uzyskanie takowej temperatury, ale i tak w żaden sposób nie można sprawdzić, że tyle właśnie ona wynosiła :/.
6 3 6