Odpowiedzi

2010-03-24T20:18:28+01:00
V=12m/h
t=1h 10min
V=s/t
s=Vxt
s=12x1i1/6 [m/hxh]
s=14m
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:21:34+01:00
12[m/h]* jeden i jedna szósta[h]=
= 12 pierwszych * 7 szóstych m =14m

tego nie pisz tylko zazacz ;P
tam w pierwszej linijce skrócą się literki h
a w drugiej linijce skróci się 12 z 6.
1 5 1
2010-03-24T20:23:29+01:00
Chyba 12 km na godzinę ;). Metry to byłoby niemożliwe.

Jeśli 12 km na godzinę to w 70 min = 14 km
60x=840
x=14

Obliczone proporcją ;).