Ratunkuu

Gdyby sprinter mógł bies stale z prędkością 10m/s, to pokonywałby:
a) w ciągu 1 minuy........... metrów
b) w ciągu 1 godziny.............metrów
c)w ciągu 1 godziny............kilometrów

Pomocyy na teraz potrzebne pilnie nie mogę sobię z tym poradzić proszę o pomoc

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:18:32+01:00
A) w ciągu 1 minuy 600 metrów
b) w ciągu 1 godziny 3600 metrów
c)w ciągu 1 godziny 3,6 kilometrów
2010-03-24T20:19:06+01:00
A) w ciągu 1 minuty 600 metrów
b) w ciągu 1 godziny 36000 metrów
c)w ciągu 1 godziny 36 kilometrów
3 3 3