- Good evning. Table for one?
- Yes, please.
- This way, please.
- Thank you
- Would you like to look at the menu?


- May I take your order,please?
- Yes, to start I’d like the tomato soup.
- Of course. And for the main couse?
- I’d like the roast chcicken with crips and salat.
- I’m sorry madam, but we haven’t got any roast chcken today. I recomended the grilled fish or a peper steak.
- Oh, ok. Can I have a peper steak?
- Yes, with crips and salat?
- Yes.
- Would you like something to drink?
- Just some water, please.
- Very well. Would you like to order your dessert, now?
- No, thanks. Maybe later
- Of course.


- How is your steak?
- A bit tough but the sauce is nice.
- Would you like some dessert now?
- Yes. I’d like an apple pie.
- Of course...
- ...or maybe ice cream with strawberries and whipped cream
- Ok, ice cream with strawberries

- Is everything all right?
- Yes, thank you. Can I have the bill, please?
- Of course. One moment...

- Here you are.

- Thank you
Przetlumaczcie mi to please!

2

Odpowiedzi

2010-03-24T20:27:37+01:00
-Dobry wieczór. Stolik dla jednego?
- Tak, proszę.
- Tędy proszę.
-Dziękuję
- Chciałbys spojrzeć w menu?

- Mogę przyjąć zamówienie?
- Tak na początek poproszę zupę pomidorową.
- Oczywiście. A na główne danie?
- Chciałbym pieczonego kurczaka z sałatą.
- Przykro mi, proszę pani, ale nie mamy zadnego pieczonego kurczaka dzisiaj.Polecam grillowaną rybę lub stek.
- Oh, okej. Mogę prosić stek?
- Tak, z sałatą?
- Tak.
- Chciałbys cos do picia?
- Poproszę trochę wody.
- Bardzo dobrze. Czy mogę przyjść zamowienie na deser?
- Nie, dziękuje, moze pozniej.
- Oczywiscie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:36:46+01:00
-Dobry wieczór . Stolik dla jednej osoby ?
- Tak , poproszę .
- Tutaj , proszę .
- Dziękuje
- Chciałbyś zobaczyć menu ?

- Mógłbym przyjąć zamówienie , proszę ?
- Tak , chciałbym zupę z pomidorów .
- Oczywiście . A główne danie ?
- Chciałbym pieczonego kurczanka z frytkami i sałatką .
- Przepraszam panią,ale nie mamy pieczonego kurczaka dzisiaj, Polecam grilowaną rybę lub stek
- Dobrze , mogę poprosić ... stek .
-tak, z frytkami i sałatką ?
- Tak
- -chciałbyś coś do picia?
-poproszę wodę
- Bardzo dobrze. Chciałbyś zamówić deser , teraz ?
- Nie , dziękuję . Może później .
- Oczywiście .

- Jak stek ?
- Kawałek twardy , ale sos przepyszny .
- Chciałbyś deser teraz ?
- Tak , zamawiam szarlotkę .
- Oczywiście
- albo może lody z truskawkami i bitą śmietaną .
- Ok , lody z truskawkami .

-Czy wszystko w porządku?
-Tak, dziękuję. Czy mogłabym prosić rachunek?
-Oczywiście. Chwileczkę...

-Proszę.

-Dziękuję.





2 5 2