Odpowiedzi

2010-03-24T20:21:35+01:00
Azbest- jest nazwą handlową grupy minerałów włóknistych, które pod względem chemicznym są uwodnionymi krzemianami różnych metali.
2010-03-24T20:22:24+01:00
Od początku lat 60, azbest był jednym z najpopularniejszych i najtańszych surowców do wyrobu materiałów budowlanych. Kiedy dowiedziono jego szkodliwości dla zdrowia, wzbudziło to wiele kontrowersji.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:24:04+01:00
Azbest-włóknisty minerał krzemianowy, odporny na działanie wysokiej temperatury i czynnkiów chemicznych; stosowany do wyrobu niepalnych tkanin, materiałów izolacyjnych i kwasoodpornych; WYCOFANY Z UŻYCIA ze względu na właściwości rakotwórcze.


Proszę:)