Liczę na rozbudowaną odpowiedź...

1. Napisz email do znajomego z poradami jak zachować zdrowie i kondycje...
Dokładnie to to miało być na angielski, ale nie mam pomysłu jak to napisać.
Bardzo bym chciała żeby praca była w miare długa...


DAJE NAJ.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:22:54+01:00

Przestrzeganie powyższych zasad w swoim czasie da efekty, jednak można wspomóc naturę stosując poniższ rady:
-Niesłodzenie napoi. Posłodzona kawa ma tyle samo kcal co coca-cola.
-Odłożenie tłuszczy, z wyjątkiem nnks(omega3). Spowoduje to zwiększenie metabolizmu o ok 40%, a tłuszcze niezbędne
do funkcjonowania organizm bedzie czerpał z zapasów w postaci sadła.
-Wysiłek fizyczny powinien stać się elementem codziennego życia.
-Picie dużej ilości wody wpływa pozytywnie na oranimz i sprawia że nie jesteśmy głodni.
-Ostatnie badania udowodniły że picie dużej ilości zielonej herbaty wpływa pozytywnie na termogenezę tłuszczy.
1 5 1
2010-03-24T20:31:06+01:00
Cześć tomek!

Jeśli chcesz zachować zdrowie i kondycje powinieneś;
-odżywiać sie zdrowo
-nie jeść niezdrowego jedzenia typu fastfoodów
-chodzic reguralnie np; na basen lub siłownię
-uprawiaj sporty różnego rodzaju
-zamiast grania na komputerze poruszaj się na świeżym powietrzu

ps. co tam u ciebie??
_________________________________________twój podpis____________-
Ja bym to tak napisała innego pomysłu nie mam
1 4 1