Odpowiedzi

2010-03-24T20:25:32+01:00
ZAWIADOMIENIE!

Dnia 30 marca 2010 r w świetlicy szkolnej w Gimnazjum nr 4 w Bydgoszczy o godzinie 16.00 odbędzie się zebranie z rodzicami klas III. Obecność obowiązkowa!



Dyrekcja Gimnazjum nr 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:27:27+01:00
Mamy zaszczyt zawiadomić , że Pani Anna Kowalska z Warszawy została laureatką konkursu języka niemieckiego. Proszę udać się do Pałacu kultury. Dziękujemy!
Dyrektor Konkursu
1 5 1