Odpowiedzi

2009-10-29T16:19:42+01:00
5¹⁰⁰+5¹⁰⁰+5¹⁰⁰+5¹⁰⁰+5¹⁰⁰=5x5¹⁰⁰=5¹⁰¹
jakte same liczby to tak jak x czyli x+x+x+x+x=5x
4 5 4
2009-10-29T16:19:54+01:00
To chyba będzie 5 do potęgi 10 000 000 000.= 50 000 000 000
Tak mi się wydaje bo w dodawaniu potęgi się dodaje do siebie gdy jest taka sama podstawa, w tym przypadku 5.
Ale nie jestem pewna
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:20:10+01:00
5^100(1+1+1+1+1)=5^100*5=5^101
5^100 wyłączamy przed nawias i wtedy w nawiasie piszemy (1+1+1+1+1), bo 5^100*1 to dalej 5^100
4 2 4