Odpowiedzi

2010-03-24T20:28:01+01:00
Ślimaki-ślimak winniczek, błotniarka stawowa, wstężyk ogrodowy
małże- sercówka, rogówka, perłopław
głowonogi-ośmiornica, kałamarnica, mątwa
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T20:30:27+01:00
Ślimaki : Pomrów Wielki, Stęrzyk Żółty, Ślimak Zaroślowy.
Małże: Szczeżuja Pospolita, Racicznica Zmienna, Sercówka Pospolita.
Głowonogi: Ośmiornica Pospolita, Kałamarnica Olbrzymia, Mątwa Pospolita.

Myślę, że pomogłam ;)) .
1 5 1