Odpowiedzi

2010-03-24T20:33:31+01:00
Wczoraj nasz redaktor przeprowadził wywiad ze wschodząca gwiazda muzyki pop IRIANY

Redaktor:z skąd taki pseudonim,czy on coś oznacza?
Iriana:nie,on powstał w wyniku pomyłki miałam nazywać sie Irania a wyszło Iriana i już tak zostało
R: a jakie były twoje pierwsze odczucia kiedy okazało się ze twoje amatorskie filmiki na YouTube robią taką furorę?
I: byłam pozytywnie zaszokowana,to były tylko wygłupy no a teraz to poważna spraw
ale ciesze sie z tego jak sprawa sie potoczyła,śpiew to moja największa pasja

chyba o takie coś ci chodzi,
to tak w formie dialogu
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:38:05+01:00
-Pytanie
-odpowiedz
-pytanie
-odpowiedz
...
-Dziękuje za udzielenie wywiadu. Mam nadzieje iż miło Ci się ze mną rozmawiało .
-Och . bardzo miło .! Mam nadzieje , że jezcze kiedyś pogadamy ;)
- Z wielką chęcią . Do widzenia.
-Dowidzenia i usłyszenia ;P
5 3 5