Odpowiedzi

2010-03-24T20:28:08+01:00
-Życie w pośpiechu
-Chciwość
-Brak szacunku do starszych
-Wysoki poziom nauczania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:39:45+01:00
We współczesnej rzeczywistości niepodoba mi się:
1)że dla ludzi nie liczy się środowisko-wycinają lasy równikowe (płuca Ziemi) -niedługo las równikowy przy Amazonce przestanie istnieć.
2)że ludzie ze względów kryzysu jaki panuje w dzisiejszych czasach nie potrafią często poradzić sobie z problemami-popadają w nałogi(z 10 którzy spróbują narkotyków 3 popadnie w naług)
3)Ludzią często coraz trudniej jest się dogadać-wszyscy chcą dojść do władzy i choć było tak i w średniowieczu to dzisiaj również są wojny i wiele państw włada innymi państwami-tego nie lubię w dzisiejszych latach(chciwość)
4)Zbyt duży rozwuj techniczny-nie podoba mi sie to iż każdy człowiek ma w domu różnego rodzaju urządzenia techniczne(komputery, TV) których nadmierne używanie prowadzi do nie tyle nałogu jak pogorszenia zdrowia-ludzi coraz rzadziej interesują sporty -jak coś to oglądanie ich przed ekranem
5)dzisiejsze dowcipy-ludzie mają coraz gorszą dyscyplinę i nie rozróżniają dobra od zła i nie przewidują skótków-rzekomy napad Rosjan na Gruzję-przeraziło to cały kraj i doprowadziło nie tylko do paniki, jak i do śmierci dużej liczby ludzi.
6)Coraz więcej różnych stereotypów które powodują do kłótni
7)nietolerancja religijna(wojny między Buddyzmem a Hinduizmem)