Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:23:28+01:00
Boże!
Dziękuję Ci za to, kim jestem.
Za to, że widzę świat tak, jak chciałbyś, żebym widział/a.
Bez Ciebie każda chwila mojego życia traciłaby sens.
W Tobie, Boże, przyczyna mojej radości, uśmiechu.
Przepraszam Cię, bo wiem, jaki sprawiam Ci ból codziennymi kłótniami z bliskimi. Wybacz. Daj siłę i wiarę, bym dalej niósł/niosła Dobrą Nowinę innym.
Amen.

Pozdrawiam! :)
1 5 1
2009-10-29T16:25:34+01:00
Ten wiersz wzięłam z książki,mam nadzieję że jest dobry.

Kocham ziemskie pagórki
i niebieskie zorze.
Kocham trudy daremne
i znaki widzialne.
Kocham ciągle za mało
i trochę za smutno,
jako mędrzec czy prorok,
co przy Biblii zasnął.

I co z mego kochania?
Czy miłością je nazwać?
I czy to, jak kocham,
nie jest wronim skrzekiem?

Muszę stale od nowa
do Ciebie się zbliżać,
a czy to jest miłość,
odpowiesz mi potem.