Odpowiedzi

2010-03-24T20:33:40+01:00
Te węże duszą swoje ofiary po czym martwe połykają je w całości, dorosłe boa dusiciele potrafią otworzyc szczęke nawed do 1 metra i połknąć ofarę wielkości dorosłej sarny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:33:55+01:00
Boa dusiciel i okularnik zdobywają pożywienie za pomocą swojej siły i swoich zdolności. Boa dusiciel oplata ofiarę swoim ciałem i dusi, po czym zjada, a okularnik 'hipnotyzuje' ofiarę i podobnie jak boa, ją zjada. :)
2 5 2