Odpowiedzi

2010-03-24T20:34:07+01:00
Nie, ponieważ we współczesnym świecie, ludzie nie kochają się tak wielką miłością, nie darzą się takim ogromnym uczuciem jak Romeo i Julia. Mało kto oddałby swoje życie w imię miłości.
1 5 1
2010-03-24T20:35:31+01:00
Według mnie tak gdyż dla miłości wiele osób poświęciłoby swoje życie (Mówie tu o takiej najprawdziwszej miłości). Może znaleźliby inny sposób na dołączenie do partnera ale taki najwyraźniej byłby koniec.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:36:36+01:00
Nie, ponieważ w dzisiejszych realiach rodzice nie mają tak wielkiego wpływu na życie uczuciowe swoich dzieci. Teraz ojciec nie może rozkazać córce, aby wyszła za danego mężczyznę, ponieważ ma ona swoją wolną wolę i może wyjść za kogo chce i kogo kocha. Myślę, że gdyby akcja tego dramatu działa się w czasach współczesnych to żyliby długo i szczęśliwie.


Dorób sobie akapity ;)