Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:46:07+01:00
Tą opowieść charakteryzuje:
- wątki baśniowe, fantastyczne
- ludowość
- wiara w możliwości kontaktów ze światem pozazmysłowym
4 4 4
2010-03-24T20:47:06+01:00
Ponieważ wątki realistyczne splatają się z fantastycznymi, wystepują widma trzech rodzajów o charakterze symbolicznym.Autor wprowadza nastrój tajemniczości i grozy oraz sięga do ludowego obrzedu , który staję się tłem do wypowiedzenia praw moralnych.
7 4 7