Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:25:12+01:00
Eten:
całkowite:
C₂H₄ + 3 O₂ → 2 CO₂ + 2 H₂0
półsalanie:
C₂H₄ + 2 O₂ → 2 CO + 2 H₂0
spalanie niecałkowite:
C₂H₄ + O₂ → 2 C + 2 H₂0

Etyn:
całkowite:
2 C₂H₂ + 5 O₂ → 4 CO₂ + 2 H₂O
półspalanie:
2 C₂H₂ + 3 O₂ → 4 CO + 2 H₂O
spalanie niecałkowite:
2 C₂H₂ + O₂ → 4 C + 2 H₂O
49 4 49
Przecież spalanie niecałkowite to to samo co półspalanie
2009-10-29T16:28:36+01:00
Spalanie ETYLENU:
całkowite C2H4 + 3O2 -> 2CO2 + 2H20
półspalanie C2H4 + 2O2 -> 2CO + H20
niecałkowite C2H4 + O2 -> 2C + 2 H20

spalanie ACETYLENU
całkowite
2C2H2 + 5O2 --->4CO2 + 2H2O
półspalanie
2C2H2 + 3O2 ---> 4CO + 2H2O
niecałkowite
2C2H2 + O2 --> 4C + 2H2O

pozdro:)
33 4 33
2009-10-29T16:33:34+01:00
Etylen- C₂H₄
acetylen- C₂H₂

spalanie całkowite etylenu:
C₂H₄ + 3O₂ --> 2CO₂ +2H₂O

spałanie niecałkowite etylenu:

C₂H₄ + 2O₂ --> 2CO + 2H₂O
C₂H₄ + O₂ --> 2C + 2H₂O

spalanie całkowite acetylenu:

C₂H₂ + 2O₂ --> 2CO₂ + H₂O

spalanie niecałkowite acetylenu:

C₂H₂ + O₂ --> 2CO + H₂O
2C₂H₂ + O₂ --> 4C + 2H₂O
43 1 43